Wednesday 4 May 2011

Vimax Power

PENEMUAN TERHEBAT ABAD INI…
- ANDA MAMPU PANJANGKAN ZAKAR HINGGA LEBIH DARI 3 INCI
- PERTAMBAHAN AIR MANI 300%
- MEMBESARKAN ZAKAR LELAKI HINGGA 30% TEBAL
- LIBIDO & STAMINA SEKS MENINGKAT
- MERUPAKAN USAHA PALING “MUDAH” UNTUK PENAMBAHAN SAIZ ZAKAR
- ANDA PASTINYA LEBIH KONFIDEN & GAGAH DI BILIK TIDUR


VIMAX: SEDIA UNTUK BESAR & GAGAH..


Dengan VIMAX anda akan jadi LELAKI YANG LEBIH KONFIDEN!!!


FORMULA 5 DALAM 1
Bayangkan jika air mani anda bertambah. Pasti pancutan anda akan rasa lebih puas dan enak. Air mani anda akan keluar bertali-tali. Kesuburan anda juga meningkat, maka kadar untuk mendapatkan zuriat lebih cerah. Tidakkah anda ingin memberikan sesuatu yang terbaik buat pasangan anda? Inginkan zakar yang lebih sihat? Vimax Herb mampu melancarkan aliran darah, menguatkan sperma dan meningkatkan ketegangan anda.
JANGAN JADIKAN SEKS SEBAGAI PUNCA PENCERAIAN & TRAUMA


APA KEBAIKAN VIMAX UNTUK SAYA?
Formulasi kami dirumus untuk faktor yang sering lelaki idamkan. Pengguna melaporkan kesan yang memuaskan dari segi saiz, kekerasan, dan produksi sperma. Vimax juga meningkatkan nafsu seks dan stamina ketika hubungan intim. Pancutan yang lebih puas dan lama juga dapat dinikmati, selain seks yang lama hingga berjam lamanya.Pengguna juga melaporkan peningkatan dari segi konfiden dan Vimax selalu menjadikan mereka lelaki idaman wanita yang sering mereka impikan menjadi kenyataan.
BAGAIMANA KESAN VIMAX?
Ramuan kami yang semulajadi dan esklusif adalah lengkap untuk tingkatkan daya seksual. Setiap ramuan memainkan peranan penting dalam aspek kelelakian. Zakar kita punyai 3 ruang yang akan kembang apabila dipenuhi darah. Ruang ini mengumpul darah ketika teransang, Ereksi berlaku apabila darah masuk dan memenuhkan semua ruang. Jika tisu dan organ ini diberi khasiat yang secukupnya, maka sel akan membiak dengan cepat. Ruang ini boleh dibesarkan dengan menggunakan Vimax. Ia umpama jantung, jika zakar anda diberi khasiat yang secukupnya, ia juga akan kuat dan sihat.
Itulah yang dapat dilakukan oleh Vimax. Tiada usaha berat yang perlu anda pikul. tidak perlu bersenam, tidak perlu meregang dan tidak perlu mengurut. Vimax akan mengembangkan tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah. Ini akan membuatkan zakar anda keras, panjang dan kuat. Sebab itu ada pengguna Vimax yang mampu mencapai tambahan 2-3″ inci setelah menggunakannya.



BILA KESANNYA DAPAT DILIHAT?



- Minggu 1 Hingga 4;
Kesan dapat dilihat dalam beberapa minggu, iaitu ketebalan dan ereksi yang lebih lama.
- Minggu 5 Hingga 8;
Selepas sebulan dua, zakar akan ketara dari segi panjang, tebal dan lebar. Berdiri di depan cermin dan amati. Anda akan kagum dengan saiz zakar anda yang baru.


- Minggu 9+;
Bila anda ereksi, anda dapati kesan perubahan yang amat ketara sekali. Bukan hanya dari segi saiz, malahan zakar lebih padat dan kuat dari sebelumnya.


DIRUMUS DENGAN HERBA
TERBAIK & BERKUALITI TINGGI
VIMAX DIADUN 100% ASLI, SEMULAJADI & SELAMAT


APAKAH BAHAN-BAHAN HERBA TERKANDUNG DALAM VIMAX?
Bahan esklusif kami adalah formula yang lengkap adunan bahan-bahan semulajadi. Setiap bahan memainkan peranan yang amat penting untuk meningkatkan kelelakian anda.
Epunedum Sagitum | Horny Goat Weed
- China memanggilnya Yin Yang Huo. Doktor terkemuka China melaporkan ia meningkatkan libido dan fungsi ereksi. Diguna untuk memulihkan seksual dan keletihan badan. Ia membantu badan merembes testosterone membolehkan anda memiliki daya seks dan tenaga. Terbukti menjadi bahan aprodisiak semulajadi yang amat kuat, sebab itu bahan ini ada dalam setiap herba untuk lelaki sekarang ini.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ginkgo
- Ginko boleh kita jejaki 5,000 tahun digunakan di China. Herba untuk aliran darah yang sempurna. Ia membantu otak agar segar dan membaiki sistem minda. Selain membantu menguatkan sistem urat tunjang, ia membantu merawat mati pucuk dan lemah tenaga batin. Selain itu, ia membantu aliran darah ke kawasan genital dengan sempurna sekali. Ada kajian membuktikan 78% lelaki yang bermasalah mati pucuk melaporkan peningkatan dari segi seksual tanpa kesan sampingan.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ginseng
- Guna untuk lemah badan dan tiada tenaga. Ia memberi tenaga dan juga meningkatkan daya seksual. Saintis Rusia membuktikan ginseng merangsang aktiviti fizikal dan mental. Ia memberikan efek positif pada sistem kesuburan lelaki. Ia juga membantu ahli sukan dalam aktiviti senaman mereka. Mengawal darah tinggi, menyegarkan sistem tubuh badan dan merawat hormon pembesaran dan mempercepatkan pertumbuhan sel pembesaran. Bahan ginseng iaitu ginsenosides juga merubah aliran darah otak dan zakar. Herba ini memperbanyakkan mani dan merawat pancutan pramatang. Ia membina darah dan sperma. Kini penggunaannya amat meluas dan terkenal sekali dalam “tenaga lelaki”.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Saw Palmetto
- Terkenal untuk merangsang lelaki yang kurang upaya dan tiada mood dalam seks. Bahan dalam herba ini ada kesan aprodisiak. Beberapa kajian di Eropah menunjukkan herba ini amat bagus untuk merawat lelaki yang bermasalah. BPH menemukan bahan dalam herba ini mrenjat dan mengawal prostat yang bengkak. Bagus untuk lelaki yang prostanya lemah. Lelaki yang mencuba herba ini mendapati rasa prostat yang lebih selesa dan dapat mengawal air kencing. Selain itu ia mengurangkan kolestrol dan asid lemak yang tidak diperlukan dalam darah.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Cayenne Fruit
- Mencegah strok, dan menyeimbangi aliran darah. Ia mencegah serangan jantung dengan menguatkan otot jantung. ia mempunyai agen untuk membina tisu badan yang rosak. Selain itu ia merawat keletihan melampau.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
APAKAH JAMINAN KAMI MENGENAI VIMAX YANG KAMI PASARKAN?
#JAMINAN
Kami menjamin anda dengan pulangan wang 500%.
Kami akan pulangkan 5 kali ganda wang pembelian VIMAX Herbs, jika anda buktikan yang kami jual produk TIRUAN.
Kami amat membenci penjual yang menjual produk TIRUAN!
Kami juga pengguna seperti anda. Kami inginkan yang TERBAIK. Sebab itu kami berani memberikan anda KEPUASAN yang tidak dapat anda miliki di tempat lain.


#POLISI
Anda dengan ini memberikan kami untuk menyimpan maklumat anda sekiranya anda membuat sebarang pesanan. Kami juga akan menggunakan maklumat tersebut ketika menguruskan pesanan anda.
Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan menghubungi anda. Tiada jurujual yang akan mengganggu anda. Setiap maklumat yang diberi tidak akan dikongsi dengan mana-mana pihak.

HARGA 1 BOTOL RM 329.00

PAKEJ UTK 3 BULAN - RM950.00

PAKEJ UNTUK 1 TAHUN - RM 3600.00

1 comment:

  1. Penile erections are partly dependent on the blood flow coming into the penile chambers. With Kegel exercises, the results include improved blood flow and, thus, better erections. Biomanix review

    ReplyDelete