Friday 6 May 2011

Boxer Emas

Seluar Dalam Emas Lelaki merupakan pakaian termoden untuk lelaki masa kini. Ianya merupakan proses perawatan terbaik tanpa ubat untuk bahagian-bahagian terpenting untuk menjaga perihal kelakian; iaitu kawasan pinggang, kawasan kelengkang / buah zakar dan alat lelaki suami. Merupakan seluar dalam untuk lelaki yang dilengkapi batu magnet semulajadi berubat yang mampu memberi perlindungan dan rawatan kepada bahagian penting ini. Jika ANDA lelaki, anda memang-memang perlukannya..
“Dah La Bang.. Penat La!”.. Bayangkan Wahai Para Suami, Jika Hari Ini Anda Mempunyai Tenaga Menakjubkan & Kekuatan Luar Biasa Semasa Bersama Isteri ANDA. Satu-Satu Cara Untuk Isteri Menghentikan ANDA Ialah Dengan Menjerit Sekuat Hati… ANDA Memang Hebat!! …Dan Merayu Supaya ANDA BERHENTI…
AMARAN: Ini Merupakan Salah Satu PRODUK TERHEBAT—TANPA USAHA—HANYA PAKAI SAHAJA Untuk KEKUATAN SEKS Yang Mengemparkan, Heboh Dan Hangat Diperkatakan Yang MUNGKIN Akan MENJADI MILIK ANDA..
  1. Zakar lebih padat, keras & tempoh ereksi meningkat
  2. Keupayaan untuk tahan dengan lebih lama
  3. Mengelak & Merawat Masalah Mati Pucuk
  4. Aktiviti seksual lebih ghairah,nikmat dalam hubungan
Mudah Dan Berkesan Untuk Gaya Hidup Yang Lebih Aktif Dan Lebih Bertenaga !
BOXERS EMAS LELAKI menggunakan teknologi terkini pakaian untuk Gaya hidup Aktif yang dihasilkan oleh (Inner Energy Massage – USA) di California, AMERIKA SYARIKAT. BOXERS EMAS LELAKI dibuat dari Lycra Cotton fabrik dan mempunyai fabrik magnetik antibakteria untuk memastikan keselesaan. BOXERS EMAS LELAKI mempunyai 20 magnet semulajadi yang dimasukkan dengan strategik dalam fabrik. Alat ini direka untuk aktifkan dan meningkatkan aliran darah terutama bawah punggung, PINGGANG,dan tempat sulit LELAKI. BOXERS EMAS LELAKI membantu anda meningkatkan cara anda menjalani hidup aktif. Ia dapat membantu meningkatkan peredaran darah, mengelakkan keletihan, meningkatkan mobiliti dan fleksibiliti juga kelenturan badan pemakai.
Ini jauh lebih baik daripada SESETENGAH SELUAR YANG SAMA DALAM KELASNYA kerana hanya ada diantara 8-12 magnet besi tapi BOXERS EMAS LELAKI mempunyai 20 magnet batu/magnet semulajadi. Ketika darah mengalir melalui medan magnet, zat besi dalam sel darah dipengaruhi medan magnet menyebabkan sel-sel darah berputar dan berasingan ketika mengalir melalui medan magnet. Pemisahan sel memberikan sel masing-masing lebih luas permukaan untuk membawa oksigen lebih banyak dan nutrisi penting.
PENDAPAT PAKAR: Kesan Radiasi Elektromagnetik Akan Mengurangkan Tenaga Tubuh Badan 25-30%. Dimana kita letak handphone kita? Bukankah dipinggang? Bukankah dalam kocek seluar? Inilah masalahnya.. Sedangkan IA AMAT HAMPIR DENGAN SEGITIGA EMAS LELAKI.. Fuyyooo AMAT-AMAT BAHAYA.. Terutamanya KAWASAN ZAKAR, PINGGANG & TEMPAT PENGHASILAN BENIH LELAKI. Habis tu.. Apa yang harus saya lakukan.. Jangan guna handphone lagi.. Jangan letak notebook pada paha.. Jangan gunakan alat-alat elektronik lagi.. Huh! Semua tu mustahil.. ANDA jangan bimbang lagi.. Dengan BOXERS EMAS LELAKI, Semua MASALAH-MASALAH DISEBABKAN RADIASI INI DIANGGAP SELESAI. Hanya pakai jer!! Ini teknologi yang sama seperti LOKET LEHER MAGNET, GELANG TANGAN MAGNET..
SELUAR DALAM LELAKI BERMAGNET
Kawasan “Segitiga Keemasan” lelaki ialah bahagian pinggang, badan lelaki sehingga bahagian kemaluan.Ini merangkumi buah ginjal, testis, bahagian luar dan dalam alat kelamin, dan dubur.BOXERS EMAS LELAKI, hasil ciptaan melalui kajian dan teknologi khusus untuk para tentera US yang kerap terdedah kepada kelembapan tinggi, cuaca panas, suhu keliling yang tidak menentu; menjalani latihan militari sehingga berbulan lama dalam keadaan darurat, Sememangnya tidak berkesempatan untuk menjaga kesihatan apatah lagi kebersihan kawasan “Segi Tiga”. Maka, 31 orang Saintis terkemuka telah melahirkan ilham untuk mencipta BOXERS EMAS LELAKI yang dijahit dan menggunakan fabrik yang terbaik. Gabungan 67 jenis teknik-teknik unik, berteknologi tinggi luar biasa dengan menggunakan teknologi pertahanan Amerika yang canggih, serta telah dipatenkan di bawah perlindungan hak cipta Amerika Syarikat.
BOXERS EMAS LELAKI – Produk Pertama Seumpamanya Di Dunia, Di Lengkapi Dengan :
1) MAGNET REKAAN KHAS Memulih dan mengembalikan kemagnetan dalam tubuh, anti-penuaan serta mengurangkan kolesterol dalam darah.
2) INFRA MERAH JAUH (FAR INFRA RED – F.I.R) Bertindak sebagai agen anti-septik (Pensterilan), menyahtoksin darah, mencairkan LDL (kolesterol tidak larut), melegakan otot-otot dan sendi-sendi.
3) ION NEGATIF Menyahtoksin dan menulenkan darah serta mengimbangkan semula keasidan dan kemasinan (pH) darah dalam badan dan juga untuk menguatkan imunisasi badan.
4) ION SILVER & ION ARGENTUM Bertindak sebagai agen pensterilan dan pembasmian kuman (penyahbakteria). Ketinggian kadar pembasmian kuman sehingga 99.99%.
5) BINTIK TOURMALIN Juga dipanggil ‘Batu lombong Sembuh’ ini boleh memancarkan sejenis cahaya yang dikenali sebagai “Cahaya Kehidupan” yang terdiri daripada inframerah yang mempunyai gelombang sekitar 4-14 mikro panjang dan mampu mengeluarkan “ Udara Bervitamin” yang terdiri daripada ion-ion negatif.
BOXERS EMAS LELAKI INI ADALAH PRODUK YANG BENAR HEBAT.. ANDA PASTI RUGI BESAR JIKA TIDAK MEMILIKI & MEMAKAINYA SETIAP HARI. ANDA SIHAT, TUBUH SIHAT, SENJATA JUGA AKAN SIHAT, ANDA AKAN LEBIH BAHAGIA…
BOXERS EMAS LELAKI dilengkapi dengan 20 magnet khas kesihatan multi-polar,   dan tiada daya tarikan kepada barangan besi atau mengganggu fungsi peralatan elektrik, kad kredit, kad bank, kad pengenalan atau aksesori tubuh sepert jam dan lain lain. IA MERUPAKAN TERAPI KESIHATAN TERBAIK, TANPA UBAT.. SAMAADA ANDA ADA SAKIT ATAUPUN TIDAK.. IANYA SANGAT HEBAT!!!
ANTARA FUNGSI-FUNGSI HEBAT BOXERS EMAS LELAKI
  1. Menyahbakteria – Berfungsi sebagai agen anti-bakteria dan membunuh bakteria, mencegah jangkitan bakteria penyakit kelamin SERTA menjaga dan memelihara kesihatan buah zakar, menyahbakteria dan bau busuk di kawasan intim lelaki,
  2. Kekuatan Seksual – Meningkatkan peredaran darah, mencegah kegagalan ereksi dan pancutan awal, meningkatkan stamina dan ketahanan seks serta meningkatkan kualiti di ranjang,
  3. Suhu Buah Zakar – Fabrik berion negatif berfungsi untuk meyeimbangkan suhu dan kelembapan kawasan sekitar buah zakar.
  4. Kualiti Air Mani – 24 jam mengeluarkan kuasa magnetik di lingkungan kawasan zakar untuk mengaktifkan sel-sel, menguatkan fungsi buah pinggang, menyuburkan sperma, Meningkatkan aktiviti prostat dan keaktifan sperma, mengatasi masalah di mana air mani langsung tidak mengandungi sperma (Azoospermia),
  5. Mencegah Penyakit - Infra Merah Jauh dan Bintik Tourmalin berkesan untuk mencegah jangkitan penyakit reproduktif.
  6. Gangguan Elektrostatik – Fabrik Ion Negatif amat berkesan untuk menyahtoksin serta mencegah radiasi.
  7. Rekabentuk Seluar – Rekabentuk 3D berinovasi, batang zakar diasing dari buah zakar untuk tujuan terapi.
  8. Tumbesaran – Merangsang rembesan hormon lelaki, menggalakkan pembesaran batang zakar terutama proses akil baligh.
  9. Penggunaan Jangkamasa Panjang – Mencegah jangkitan penyakit, menyihatkan tubuh dan imunisasi badan, meningkatkan stamina seksual dan memperbaiki tumbesaran sistem reproduktif.
Selepas 1 Minggu —Kekerapan membuang air kecil berkurangan, jarang bangun malam, tanda-tanda sakit belakang kian berkurangan, peredaran darah dalam badan akan bertambah lancar, zakar bertambah aktif dan mudah terangsang terhadap pasangan, sungguh bertenaga dan tidak mudah letih.
Selepas 15 Hari — Simptom-simptom seperti kerap buang air kecil, sengal-sengal di bahagian pinggang, mengantuk, kerap bermimpi, mudah letih, lesu akan hilang terus; saiz zakar membesar dengan cepat, kehidupan keranjang bertambah baik, bertenaga dan stamina seluruh tubuh badan!
Selepas 1 Bulan —Tidak akan ada lagi gejala kegagalan ereksi & pancutan awal. Jauh lebih bertenaga dan tahan lama, memiliki stamina tubuh yang luar biasa!
4 Peringkat Proses Rawatan Yang Akan Dijalankan Menggunakan BOXERS EMAS LELAKI ini, Ianya Berlaki Secara Natural
PERINGKAT 1 : Menggalakkan Sistem Peredaran Darah—20 magnet yang berbilang kutub dengan bersertakan medan magnet angkasa lepas yang berlapisan synergism (kesan ubat) yang dapat menggesa dan meningkatkan sistem peredaran darah dalaman zakar, merangsang perembesan hormon maskulin (kelelakian) dan testosterone, serta meningkatkan kekuatan sel-sel pembiakan lelaki.
PERINGKAT 2 : Pergembangan zakar secara pantas—Magnet-magnet akan menggesa sistem peredaran darah dalaman zakar dan peningkatan sistem badan secara keseluruhan. Ini adalah disebabkan peredaran darah yang lancar dapat membekalkan nutrisi yang mencukupi dan komprehensif kepada sel-sel, menggalakkan pertumbuhan pembiakan sel, melindungi sel-sel secara rapi dan pada masa yang sama mendorong perembesan testosterone serta membaiki tisu-tisu menua dan cedera. Kesemuaan ini akan menyebabkan zakar cepat berkembang dengan jangkaan dua kali ganda lebih panjang dan lebih tebal daripada sebelum ini, seterusnya menambahkan rembesan hormon, mengembangkan tisu-tisu lembut zakar dan akhirnya kesan pertumbuhan zakar yang ketara akan didapati apabila menjalankan hubungan seks, badan juga semakin penuh semangat.
PERINGKAT 3 : Memperkuat Kuasa Maskulin—BOXERS EMAS LELAKI berkesan untuk menghapuskan bahan-bahan bertoksik daripada proses metabolisma badan manusia di samping menguatkan kecerdasan testis, BOXERS EMAS LELAKI mempunyai reka bentuk struktur ruang yang unik terutamanya untuk pemulihan rembesan hormon, mengukuhkan kesan pengembangan badan zakar dengan mewujudkan sokongan untuk pertumbuhan masa depan dan berkesan dalam pencegahan ejakulasi pramatang, mengukuhkan kekuatan fizikal maskulin, pusuan dinamik dalam kuasa renal. Vas deferens tidak tersekat, menambah kemandirian dan kekuatan sperma, membiarkan lelaki mempunyai lebih banyak keyakinan diri, keupayaan seks semakin meningkat. Oleh itu, zakar akan menegak secara semula jadi pada waktu pagi dan bermulanya pengalaman yang anda tidak pernah alami dalam kehidupan seks anda.
PERINGKAT 4 : Pengembangan Zakar & Badan Secara Menyeluruh—Pertumbuhan panjang zakar dijangka akan mencapai sehingga 15-35% dan masa pengembangan dan penyelengaraan akan dipanjangkan. Selain itu, keupayaan buah pinggang akan meningkat secara ketara di samping peningkatan keberkesanan dari segi kekuatan fizikal badan. Ia juga mendorong zakar mengembang secara tiada tandingan dan sekali gus mengatasi masalah ejakulasi pramatang atau mandul serta meningkat keupayaan seks secara menyeluruh, kebahagiaan hidup telah dibentangkan di depan anda kini.
TESTIMONI-TESTIMONI PELANGGAN
Pak Jang, Kulai: saya bawa lori JB – Klang, dlu sakit pinggang lelama drive..skang dh o.k rasa lepas pakai seluar AJAIB nie dan kencing lawas lepas guna 1 minggu.Puas Hati la..TQ
Is, Klang: Aku telah gunakan BOXERS EMAS LELAKI selama hampir 3 bulan (Dis2010-Sekarang, selama lebih kurang 12 jam sehari) Isteri aku sekarang telah disahkan hamil 2 bulan selepas 7 tahun kelahiran anak pertama.
Ustaz Zaki, Skudai: Memang lain macam la lepas seminggu pakai…
Amri, Penang: “bagusla kesan sakit pinggang belakang dah berkurangan dalam masa 2 hari peggunaan seluar ni”
Mohan, Rawang: “TQ paksu. Produk yang dicari selama ini. sy xsuke kopi kuat atau ubat2 nie.pakai BOXERS EMAS LELAKI nie ok la”
Abg Mantap_Sasa: “Saya telah terima BsEL selepas dua hari membuat bayaran seperti yang dijanjikan. Terus guna memang selesa dan luar biasa. Kepada isteri-isteri belikan & hadiahkan untuk suami, anda juga yang untung!! :lol:
Ishak: “TQ paksu. Produk dah sampai semalam…hari nie ke opis dengan bangganya hehe.”
Chandra: “i feel good when i start to wear it..very satisfied.”
019-73345XX, Aliman Shah: “Sy beli dua helai, hari-hari sy pakai, dah 2 bulan dah sy pakai, memang benar sprt paksu cakap, pistol sy memang cargas jer.. saiz juga dah mula berubah dan mengembang.. sy akan terus pakai BsEL”

BERAPAKAH HARGA BOXERS EMAS LELAKI INI
Harga sehelai BOXERS EMAS LELAKI ini hanya RM300/helai, Harga Jualan BIASA RM350.. ANDA JIMAT RM50, Saiz (M,L,XL,XXL,XXXL) (M 30-34, L 35-39, XL 40-42, XXL 42-44, XXXL – 45 keatas)
Kami amat menghargai pembelian ANDA. Oleh itu dengan setiap pembelian BOXERS EMAS LELAKI ini, kami hadiahkan ANDA 3 barang PERCUMA… Ya! Ianya adalah PERCUMA untuk ANDA.
Hadiah percuma 1. Ego ring (Untuk tahan lama) 2. V-Ring (Untuk keseronokan seksual) 3. Tongkat Ajimat Seridara (Untuk ketatkan faraj wanita) – BERNILAI RM150… Wowwww

No comments:

Post a Comment